Darmowa dostawa od 550,00 zł

Regulamin

I. POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Sklep internetowy pod adresem www.amicuspartybox.pl prowadzony jest przez Sprzedawcę tj. Elżbietę Jaskier prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą Elżbieta Jaskier "Amicus", ul. Regle 1, 34-500 Zakopane,, NIP:7361006298, REGON: 492837053, adres poczty elektronicznej: kontakt@amicuspartybox.pl.
  2. Regulamin Sklepu internetowego skierowany jest do Użytkowników Sklepu internetowego. Dostęp do Regulaminu można uzyskać w dowolnym momencie, poprzez otwarcie zakładki Regulamin na stronie https://amicuspartybox.pl/pl/terms.html. Regulamin został udostępniony w taki sposób, aby Użytkownik mógł go pobrać, zapisać na Trwałym nośniku lub wydrukować w dowolnym czasie i w dowolnej ilości egzemplarzy.
  3. Użytkownik zobowiązuje się do przestrzegania Regulaminu oraz do korzystania ze Sklepu internetowego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
  4. Sprzedawca umożliwia zawieranie Umów sprzedaży na odległość za pośrednictwem sieci Internet oraz świadczy drogą elektroniczną inne usługi określone w Regulaminie.
  5. Warunkiem korzystania ze Sklepu internetowego jest zapoznanie się z Regulaminem i akceptacja jego postanowień.
  6. Integralną częścią Regulaminu są Warunki dostaw, zwrotów i reklamacji Towarów znajdujących się w ofercie Sklepu internetowego.

II. DEFINICJE

  1. Klient – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, która zawiera ze Sprzedawcą Umowę sprzedaży na odległość.
  2. Konsument – osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  3. Przedsiębiorca indywidualny – osoba fizyczna zawierająca Umowę sprzedaży na odległość bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
  4. Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową.
  5. Użytkownik – każda osoba fizyczna odwiedzająca Sklep Internetowy, w tym Klient, mogąca zapoznać się z treściami umieszczonymi na stronie Sklepu Internetowego lub osoba, która umieściła treść.
  6. Sprzedawca – Elżbieta Jaskier prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Elżbieta Jaskier "Amicus", ul. Regle 1, 34-500 Zakopane, NIP:7361006298, REGON: 492837053, adres poczty elektronicznej: kontakt@amicuspartybox.pl.
  7. Sklep internetowy – serwis internetowy prowadzony przez Sprzedawcę, dostępny pod adresem elektronicznym: https://amicuspartybox.pl/ , za pośrednictwem, którego Użytkownik może uzyskać informacje o Towarze i jego dostępności oraz kupić Towar lub zlecić świadczenie usługi.
  8. Umowa sprzedaży na odległość – umowa sprzedaży Towaru zawierana za pośrednictwem Sklepu internetowego.
  9. Towar – gotowe posiłki, które Klient może nabyć w Sklepie internetowym.
  10. Polityka prywatności i cookies Sklepu internetowego – dokument określający szczegółowe zasady przetwarzania danych osobowych oraz stosowania cookies. Polityka prywatności i cookies jest dostępna pod adresem: https://amicuspartybox.pl/pl/privacy-and-cookie-notice.html
  11. Trwały nośnik – materiał lub narzędzie umożliwiające Użytkownikowi lub Sprzedawcy przechowywanie informacji kierowanych osobiście do niego, w sposób umożliwiający dostęp do informacji w przyszłości przez czas odpowiedni do celów, jakim te informacje służą i które pozwalają na odtworzenie przechowywanych informacji w niezmienionej postaci, w szczególności poczta elektroniczna.
  12. Elektroniczny formularz zamówienia – udostępniana przez Sprzedawcę dla Klienta elektroniczna procedura dokonywania zamówienia.
  13. Elektroniczny formularz reklamacji – udostępniana przez Sprzedawcę dla Klienta elektroniczna procedura składania reklamacji, która dostępna jest pod adresem https://amicuspartybox.pl/pl/rma-open.html
  14. Wysłanie zamówienia – zatwierdzenie zamówienia poprzez kliknięcie przez Klienta przycisku „Zamawiam i płacę”, traktowane jako złożenie przez Klienta wiążącego oświadczenia woli zawarcia ze Sprzedającym Umowy sprzedaży na odległość.
  15. Konto – zbiór danych przechowywanych w Sklepie internetowym oraz w systemie teleinformatycznym Sprzedawcy dotyczący danego Klienta oraz składanych przez niego zamówień i zawieranych Umów sprzedaży na odległość, z wykorzystaniem którego Klient może składać zamówienia, a także – w odpowiednim czasie – anulować lub edytować zamówienie oraz zawierać Umowy sprzedaży na odległość.
  16. Opinia – subiektywne wypowiedzi i oceny przyznawane w formie gwiazdek od 1 do 5 dotyczące obsługi zamówienia lub poszczególnych Towarów.
  17. Szybkie metody zakupów – zakupy dokonywane za pomocą funkcjonalności Google Pay, Apple Pay lub Express Checkout, pozwalające na sfinalizowanie zakupów jednym kliknięciem na karcie towarów.
  18. Dokument sprzedaży – paragon fiskalny, faktura VAT lub elektroniczny rachunek fiskalny (e-paragon lub e-faktura) w postaci pliku PDF, doręczany na adres poczty elektronicznej Klienta.
  19. Prawa konsumenta – Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 1796 z późn. zm.).
  20. Prawa autorskie – Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (t.j. Dz.U. z 2025 r. poz. 24 z późn. zm.).
  21. DSA – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2022/2065 z dnia 19 października 2022 r. w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz zmiany dyrektywy 2000/31/WE – Akt o usługach cyfrowych (DSA).
  22. Media społecznościowe – platformy społecznościowe, w ramach których Sprzedawca utworzył konta, za pośrednictwem których kontaktuje się z Użytkownikami lub innymi odbiorcami dostarczanych przez niego informacji lub treści.

III. USŁUGI ŚWIADCZONE DROGĄ ELEKTRONICZNĄ

  1. Sprzedawca umożliwia za pośrednictwem Sklepu internetowego korzystanie z bezpłatnych usług elektronicznych, które są świadczone przez Sprzedawcę 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, z zastrzeżeniem ewentualnych awarii Sklepu internetowego.
  2. Z usług elektronicznych na warunkach wskazanych w Regulaminie może korzystać każdy Użytkownik.
  3. Rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną:
    1. prezentacja oferty Sklepu internetowego;
    2. umożliwienie zawarcia Umowy sprzedaży na odległość;
    3. usługa rejestracji i korzystania z Konta wraz z jego funkcjonalnościami w ramach Sklepu internetowego;
    4. usługa Elektronicznego formularza zamówienia wraz z możliwością śledzenia przesyłki i sprawdzenia statusu zamówienia;
    5. usługa Elektronicznego formularza reklamacji;
    6. dodawanie Opinii, komentarzy i ocen; dotyczy to sytuacji, kiedy np. Klient może dodać Opinię do swojego zamówienia.
  4. Korzystając z wyżej wskazanych usług świadczonych drogą elektroniczną, Użytkownik zawiera ze Sprzedawcą umowę o świadczenie usługi elektronicznej. Umowa o świadczenie usługi elektronicznej zostaje zawarta na warunkach określonych w Regulaminie na czas nieoznaczony w przypadku:
    1. dostępu do Serwisu – z chwilą skutecznego wywołania w oknie przeglądarki urządzenia Użytkownika strony Sklepu internetowego;
    2. korzystania z poszczególnych usług elektronicznych Sklepu internetowego takich, jak np. konta, Elektronicznego formularza zamówienia, Elektronicznego formularza reklamacji, prezentacji oferty Sklepu internetowego, dodawania Opinii, komentarzy i ocen – z chwilą skorzystania przez Użytkownika z danej usługi.
  5. Umowa o świadczenie usług elektronicznych ma charakter jednorazowy i ulega rozwiązaniu odpowiednio z chwilą opuszczenia przez Użytkownika Sklepu internetowego (w przypadku dostępu do Sklepu internetowego) lub zaprzestania korzystania przez Użytkownika z danej usługi elektronicznej (np. złożenia zamówienia lub wcześniejszego zaprzestania korzystania z wybranej usługi świadczonej drogą elektroniczną).
  6. Korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną jest dobrowolne i nieodpłatne, ale niezbędne do przeglądania Sklepu internetowego.
  7. Sprzedawca informuje, że korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną za pośrednictwem sieci Internet wiąże się z ryzykiem charakterystycznym dla sieci Internet, do których zalicza się m.in. wirusy internetowe, naruszenia prywatności, próby wyłudzenia.
  8. Reklamacje związane ze świadczeniem usług elektronicznych mogą być składane w sposób wskazany w Regulaminie.
  9. Sprzedawca informuje, że Sklep internetowy wprowadza do systemu informatycznego dane, niebędące składnikiem treści usługi świadczonej drogą elektroniczną, którym posługuje się Użytkownik. Dane, o których mowa powyżej, to Cookies, czyli krótkie pliki tekstowe, zawierające informacje, zapisywane w systemie informatycznym Użytkownika (np. na komputerze, z którego dokonano połączenia ze Sklepem internetowym), możliwe do odczytania przez Sklep internetowy. Szczegółowe informacje dotyczące Cookies znajdują się w Polityce prywatności i cookies Sklepu internetowego https://amicuspartybox.pl/pl/privacy-and-cookie-notice.html

IV. WARUNKI TECHNICZNE

  1. Korzystanie ze Sklepu internetowego możliwe jest pod warunkiem spełniania przez urządzenie, z którego korzysta Użytkownik następujących minimalnych wymagań technicznych:
    1. urządzenie końcowe z dostępem do sieci internetowej, tj. w szczególności komputer PC, laptop lub smartfon wyposażone w aktualny system operacyjny, np. Android, iOS;
    2. dowolna przeglądarka internetowa wraz z możliwością zapisu plików Cookies.
  2. Do dokonywania czynności zmierzających do zawarcia Umowy sprzedaży na odległość w Sklepie internetowym, oprócz wymagań określonych powyżej, konieczne jest również posiadanie przez Klienta aktywnego i prawidłowo skonfigurowanego konta poczty elektronicznej.
  3. W celu zapewnienia bezpieczeństwa przekazu komunikatów i danych w związku ze świadczonymi usługami, Sklep internetowy podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia bezpieczeństwa świadczonych usług, w szczególności środki służące zapobieganiu pozyskiwania i modyfikacji przez osoby nieupoważnione danych osobowych przesyłanych w Internecie.

V. KORZYSTANIE ZE SKLEPU INTERNETOWEGO

  1. Korzystanie ze Sklepu internetowego może wiązać się z obowiązkiem uiszczania przez Użytkownika opłat na rzecz stron trzecich takich jak operatorzy komórkowi lub dostawcy Internetu. Sprzedawca nie odpowiada za wysokość w/w opłat nałożonych na Użytkownika.
  2. Użytkownik zobowiązany jest do korzystania ze Sklepu internetowego zgodnie z Regulaminem, przepisami prawa oraz zasadami współżycia społecznego.
  3. Użytkownik jest zobowiązany w szczególności do przestrzegania następujących zasad:
    1. podawania wyłącznie prawdziwych, aktualnych i niezbędnych informacji w elektronicznych formularzach udostępnionych w Sklepie internetowym, a także ich niezwłocznej aktualizacji w związku z zawarciem Umowy sprzedaży na odległość;
    2. niepodszywania się pod inne osoby ani niewprowadzania w błąd co do swojej tożsamości lub powiązań z innymi osobami lub podmiotami;
    3. korzystania ze Sklepu internetowego w sposób niezakłócający jego funkcjonowania, zgodnie z Regulaminem, powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, zwyczajami i zasadami współżycia społecznego;
    4. nienaruszania praw własności intelektualnej Sprzedawcy lub innych osób podczas korzystania ze Sklepu internetowego.
  4. Sprzedawca podejmuje odpowiednie środki w celu zapewnienia Użytkownikowi bezpiecznego korzystania ze Sklepu internetowego oraz funkcjonalności dostępnych w ramach Sklepu internetowego (np. Elektroniczny formularz zamówienia, Konto itd.).
  5. Sprzedawca informuje, że mimo zastosowania opisanych wyżej zabezpieczeń, korzystanie z Internetu oraz usług elektronicznych może wiązać się z ryzykiem przedostania się do systemu teleinformatycznego lub urządzenia Użytkownika szkodliwego oprogramowania albo uzyskania dostępu do danych na tym urządzeniu przez osoby trzecie. Aby ograniczyć to ryzyko, Sprzedawca zaleca korzystanie z programów antywirusowych oraz narzędzi chroniących tożsamość w Internecie.

VI. ZAMÓWIENIA

  1. Złożenia zamówienia Towaru w Sklepie internetowym można dokonać za pośrednictwem Konta (po wpisaniu loginu i hasła) albo wybrać opcję zakupu bez rejestracji, w którym to przypadku tworzone jest wewnętrzne konto (techniczne), umożliwiające Sprzedawcy przechowywanie danych związanych z zamówieniem, na którego bazie Użytkownik może utworzyć Konto. Wewnętrzne konto jest utrzymywane do momentu usunięcia danych z systemu, blokady Konta lub upływu okresu przechowywania danych osobowych określonego w przepisach prawa.
  2. Zakupu dokonuje się poprzez wypełnienie Elektronicznego formularza zamówienia dostępnego na stronach Sklepu Internetowego lub przez wybór szybkich metod zakupów. W przypadku Elektronicznego formularza zamówienia, wybór zamawianych Towarów jest dokonywany poprzez ich dodanie do koszyka. Elektroniczny formularz zamówienia określa m.in. jakie Towary, po jakiej cenie i w jakich ilościach Użytkownik chce zamówić do wskazanej przez siebie lokalizacji, a Użytkownik podejmuje odpowiednie kroki techniczne w oparciu o wyświetlane komunikaty.
  3. Po podaniu przez Użytkownika wszystkich niezbędnych danych wyświetlone zostanie podsumowanie złożonego zamówienia. Podsumowanie zamówienia będzie zawierać informacje dotyczące: danych identyfikujących Sprzedawcę, przedmiotu zamówienia, jednostkowej oraz łącznej ceny zamawianych Towarów, w tym kosztów dostawy oraz innych kosztów, jeżeli występują, wybranej metody płatności, wybranego sposobu dostawy, czasu dostawy.
  4. W celu złożenia zamówienia konieczne jest podanie w Elektronicznym formularzu zamówienia danych osobowych, tj. nr telefonu, adres e-mail, imię, nazwisko, ulica, nr domu/lokalu, kod pocztowy, miejscowość, a także dokonanie akceptacji treści Regulaminu i wysłanie zamówienia poprzez naciśnięcie przycisku „Zamawiam i płacę”.
  5. Jeżeli zamówienie składane jest przez Przedsiębiorcę oraz Przedsiębiorcę indywidualnego, w Elektronicznym formularzu zamówienia podawana jest dodatkowo Nazwa Firmy i NIP.
  6. Elektroniczny formularz zamówienia umożliwia także następujące opcjonalne funkcjonalności: wysyłka na inny adres oraz faktura na inne dane. W tym celu, Użytkownik dodatkowo podaje:
    1. przy wysyłce na inny adres: imię, nazwisko, nazwę firmy, ulicę, nr domu/lokalu, kod pocztowy, miejscowość;
    2. przy fakturze na inne dane: imię, nazwisko, nazwę firmy, NIP, ulicę, nr domu/lokalu, kod pocztowy, miejscowość;
  7. Wysłanie Elektronicznego formularza zamówienia stanowi wiążące oświadczenie woli zawarcia Umowy sprzedaży zawartej na odległość, zgodnie z treścią Regulaminu.
  8. Umowę sprzedaży na odległość traktuje się jako zawartą w chwili przyjęcia przez Sprzedającego Elektronicznego formularza zamówienia, czego potwierdzeniem jest wyświetlenie Klientowi komunikatu potwierdzającego przyjęcie zamówienia i podanie numeru zamówienia.
  9. Po zawarciu Umowy sprzedaży na odległość, Klient otrzymuje w formie wiadomości e-mail potwierdzenie złożonego zamówienia zawierające: potwierdzenie przyjęcia zamówienia i ostateczne potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia oraz  warunków zawartej Umowy sprzedaży na odległość.
  10. Do czasu rozpoczęcia przez Sprzedającego realizacji zamówienia:
    1. Klient może zmienić swoje zamówienie przy pomocy rozwiązania technicznego dostępnego na stronie Elektronicznego formularza zamówienia, przechodząc ponownie całą ścieżkę składania zamówienia. Zmiana zamówienia następuje poprzez złożenie nowego, które zajmuje miejsce dotychczas złożonego. Dokonana przez Klienta płatność rozliczana jest na poczet nowego zamówienia, a w przypadku nadpłaty jest ona zwracana na rachunek bankowy, z którego dokonywana była płatność.
    2. Klient może anulować swoje zamówienie wybierając opcję „anuluj zamówienie”, dostępną na stronie Elektronicznego formularza zamówienia.
  11. W przypadku dokonania przez Klienta anulowania zamówienia, Sprzedawca dokonuje zwrotu otrzymanej płatności w terminie 3 dni roboczych. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient.
  12. Czas realizacji zamówienia liczony jest od momentu wpłynięcia środków na rachunek bankowy Sprzedawcy, niezależnie od wybranej metody płatności.

VII. PŁATNOŚĆ

  1. Sklep internetowy umożliwia dokonanie płatności przez Klienta w ramach zawartej Umowy sprzedaży na odległość w formie płatności jednorazowej.
  2. Wpłatę z tytułu zawartej Umowy sprzedaży na odległość należy dokonać w pełnej kwocie w terminie 3 dni od momentu potwierdzenia zamówienia przez Sprzedawcę. W przypadku braku wpłaty za zamówienie w tym terminie, zamówienie jest traktowane jako anulowane.
  3. Za dzień płatności uważany jest dzień zaksięgowania wpłaty na rachunku bankowym Sprzedawcy, bądź przesłania potwierdzenia przelewu elektronicznego w formie pliku PDF.
  4. Płatności za towar można dokonać w sposób wybrany w momencie składania zamówienia na Elektronicznym formularzu zamówienia.
  5. Aktualnie dostępne sposoby płatności w Sklepie internetowym dostępne są pod adresem https://amicuspartybox.pl/pl/payments.html
  6. Po dokonanym procesie zakupowym Sprzedawca wystawia odpowiedni Dokument sprzedaży.
  7. Wszystkie ceny podane w Sklepie internetowym są wyrażone w złotych polskich i zawierają podatek VAT (są cenami brutto). Podane w Sklepie internetowym ceny dotyczą jednej sztuki Towaru.
  8. Informacje o cenie Torwaru, jego charakterystyce, warunkach nabycia i właściwościach udostępnione są w Sklepie internetowym przy prezentowanym Towarze.
  9. W Sklepie internetowym mogą być przeprowadzane promocje, które mogą obejmować udzielenie rabatu w określonej kwocie lub procentowej wartości na konkretny Towar lub wybraną grupę Towarów. Promocje te będą obowiązywały przez wyznaczony okres lub do ich zakończenia, na zasadach wskazanych w odrębnym regulaminie promocji.
  10. Sprzedawca zastrzega sobie prawo zmiany cen Towarów, wprowadzania nowych Towarów do sprzedaży, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach Sklepu internetowego, bądź wprowadzania w nich zmian zgodnie z normami Kodeksu cywilnego oraz innych ustaw, przy czym zmiany takie nie naruszają praw osób, które zawarły Umowę sprzedaży na odległość Towarów oferowanych przez Sklep internetowy przed dokonaniem w/w zmian lub praw osób uprawnionych do korzystania z danej promocji, zgodnie z jej zasadami i w okresie jej trwania.
  11. W każdym przypadku informowania o obniżeniu ceny Towaru, obok informacji o obniżonej cenie Sprzedawca uwidacznia również informację o najniższej cenie danego Towaru, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki.
  12. Jeżeli Towar jest oferowany do sprzedaży w Serwisie w okresie krótszym niż 30 dni, obok informacji o obniżonej cenie Sprzedawca uwidacznia również informację o najniższej cenie Towaru, która obowiązywała w okresie od dnia rozpoczęcia oferowania tych Towarów w sprzedaży do dnia wprowadzenia obniżki.

VIII. ODSTĄPIENIE, WYPOWIEDZENIE, ROZWIĄZANIE UMOWY O ŚWIADCZENIE USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ

  1. Przepisy tego działu stosuje się do Użytkownika będącego Konsumentem oraz Przedsiębiorcą indywidualnym.
  2. Użytkownikowi będącemu Konsumentem oraz Przedsiębiorcą indywidualnym przysługuje prawo do odstąpienia bez podania przyczyn od zawartej ze Sprzedawcą umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną. W tym celu Użytkownik powinien złożyć oświadczenie. Użytkownik może skorzystać z załączonego do Regulaminu wzoru, jednak nie jest to obowiązkowe.
  3. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną Użytkownik wysyła sprzedawcy w terminie czternastu dni kalendarzowych począwszy od dnia zawarcia umowy.
  4. W przypadku odstąpienia od umowy, umowa ta uważana jest za niezawartą.
  5. Niezależnie od uprawnienia wskazanego powyżej, Użytkownik może w każdej chwili i bez podania przyczyny, wypowiedzieć umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną z zachowaniem 14 dniowego okresu wypowiedzenia. W tym celu Użytkownik powinien wysłać oświadczenie o wypowiedzeniu umowy.
  6. Oświadczenia, o których mowa powyżej, mogą być wysłane za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt@amicuspartybox.pl, lub też pisemnie na adres: Elżbieta Jaskier "Amicus", ul. Regle 1, 34-500 Zakopane.
  7. Sprzedawca ma prawo do rozwiązania z Użytkownikiem umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną w każdym czasie i z zachowaniem miesięcznego okresu wypowiedzenia, w przypadku wystąpienia ważnych przyczyn wskazanych poniżej:
    1. zmiana przepisów prawa lub wykładni prawa wpływających istotnie na świadczenie usług drogą elektroniczną;
    2. zaprzestanie przez Sprzedawcę działalności handlowej lub usługowej;
    3. zmiana sposobu świadczenia usług spowodowana wyłącznie względami technicznymi lub technologicznymi;
    4. zmiana zakresu świadczenia usług, do których stosują się zapisy Regulaminu, poprzez wprowadzenie nowych, modyfikację lub wycofanie przez Sprzedawcę funkcji lub usług objętych Regulaminem;
    5. brak aktywności Użytkownika w Sklepie internetowym i logowań do Konta przez okres minimum 3 lat.
  8. Użytkownik może w każdym czasie rozwiązać umowę o świadczenie usług elektronicznych, o których mowa w Regulaminie bez podawania przyczyny, ze skutkiem natychmiastowym.
  9. Każda ze Stron może wypowiedzieć ze skutkiem natychmiastowym umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną, w przypadku, gdy druga Strona rażąco narusza postanowienia Regulaminu w zakresie korzystania z usług.
  10. Użytkownikowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w zakresie rozwiązania lub wypowiedzenia przez Sprzedawcę umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną na zasadach określonych w Regulaminie.
  11. Sprzedawca wysyła wezwania oraz oświadczenia, o których mowa w tym dziale, na adres e-mail Użytkownika podany przez niego podczas rejestracji do danej usługi świadczonej drogą elektroniczną.

IX. REKLAMACJA

  1. Reklamacje, które nie dotyczą Towarów, można złożyć mailowo na adres: kontakt@amicuspartybox.pl albo listownie na adres: Elżbieta Jaskier „Amicus”, ul. Regle 1, 34-500 Zakopane.
  2. Reklamacja powinna zawierać co najmniej:
    1. oznaczenie Użytkownika zgłaszającego reklamację;
    2. w przypadku Klientów także adres e-mail wskazany w Formularzu zamówienia;
    3. wskazanie okoliczności będących podstawą do reklamacji;
    4. wskazanie oczekiwanego sposobu załatwienia sprawy.
  3. Wskazanie informacji, o których mowa w ust. 2 powyżej nie jest obowiązkowe, ale znacznie ułatwi i przyśpieszy rozpoznanie reklamacji. Jeżeli zgłoszenie nie zawiera danych wskazanych w ust. 2 powyżej lub dla rozpatrzenia reklamacji niezbędne są dodatkowe dane, Sprzedawca zwróci się do Użytkownika, o ich uzupełnienie.
  4. Sprzedawca udzieli odpowiedzi na reklamację nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej złożenia na adres e-mail, wskazany podczas składania reklamacji, chyba że Użytkownik wskaże inną formę kontaktu.
  5. Zasady reklamacji dotyczące Towarów znajdują się w Warunkach dostaw, zwrotów i reklamacji Towarów znajdujących się w ofercie Sklepu internetowego.

X. PRZECIWDZIAŁANIE NIELEGALNYM TREŚCIOM

  1. Sprzedawca jest dostawcą Usług hostingu w rozumieniu DSA.
  2. Usługi hostingu świadczone przez Sprzedawcę polegają na umożliwieniu zamieszczenia treści w ramach swoich kanałów utworzonych w Sklepie internetowym oraz w Mediach społecznościowych, poprzez umożliwienie Użytkownikom dodawania komentarzy, ocen, opinii, a także innych form interakcji umożliwionych przez Sklep internetowy oraz Media społecznościowe.
  3. Sprzedawca dokłada wszelkich starań, aby Użytkownicy mogli w sposób bezpieczny korzystać z kanałów prowadzonych przez Sprzedawcę. W szczególności Sprzedawca dokłada wszelkich starań, aby eliminować nielegalne treści.
  4. Sprzedawca wyznacza następujący punkt kontaktowy umożliwiający bezpośrednią komunikację drogą elektroniczną z organami państw członkowskich, Komisją i Radą Usług Cyfrowych oraz umożliwiający Użytkownikom bezpośrednią komunikację ze Sprzedawcą, którym jest adres e-mail: kontakt@amicuspartybox.pl.
  5. Sprzedawca może dokonać moderacji treści umieszczanych przez Użytkowników, z należytą starannością, w sposób obiektywny i proporcjonalny oraz z uwzględnieniem praw i prawnie uzasadnionych interesów wszystkich zaangażowanych stron. Sprzedawca nie używa narzędzi do automatycznego moderowania treści.
  6. O moderacji treści Sprzedawca informuje Użytkownika, który zamieścił daną treść, o ile dysponuje danymi umożliwiającymi skontaktowanie się z danym Użytkownikiem. Sprzedawca przekazuje informacje wraz z uzasadnieniem, w którym podaje podstawy zastosowanej sankcji.
  7. W przypadku powzięcia informacji o zamieszczeniu treści nielegalnej lub niezgodnej z postanowieniami Regulaminu, Sprzedawca uprawniony jest do wezwania Użytkownika do samodzielnego moderowania takiej treści.
  8. W ramach korzystania ze Sklepu internetowego oraz Mediów społecznościowych zabrania się dostarczania informacji o charakterze bezprawnym, w tym w szczególności rozsyłania i umieszczania w ramach Sklepu internetowego oraz Mediów społecznościowych spamu, dostarczania i przekazywania treści zabronionych przez przepisy prawa.
  9. Użytkownicy zobowiązani są do korzystania ze Sklepu internetowego oraz Mediów społecznościowych zgodnie z Regulaminem oraz przepisami prawa, w sposób niezakłócający jego funkcjonowania. Ponadto, Użytkownicy nie mogą zamieszczać w ramach Sklepu internetowego i Mediów społecznościowych treści nielegalnych w rozumieniu DSA. Zakazane jest umieszczanie treści, które:
    1. zawierają słowa wulgarne, hejt, spam;
    2. znieważają lub zniesławiają jakąkolwiek grupę ludności lub poszczególne osoby z powodu jej przynależności płciowej, seksualnej, narodowej, etnicznej, rasowej, wyznaniowej;
    3. znieważają lub zniesławiają osobę w jakikolwiek inny sposób;
    4. są sprzeczne z dobrymi obyczajami lub obrażają uczucia religijne;
    5. służą promowaniu działalności konkurencyjnej w stosunku do działalności Sprzedawcy;
    6. naruszają prawa własności intelektualnej lub dobra osobiste;
    7. naruszają zasady uczciwej konkurencji;
    8. nawołują do przemocy, niebezpiecznych zachowań lub pochwalają takie zachowania;
    9. zawierają treści dyskryminujące, szowinistyczne lub mizoginistyczne;
    10. służą prowadzeniu działań zakazanych przez prawo;
    11. nawołują i reklamują inne sklepy internetowe, media społecznościowe itp.
  10. Sprzedawca stosuje procedury, które umożliwiają dowolnej osobie zgłoszenie treści, którą dana osoba uzna za treść nielegalną albo treść naruszającą Regulamin.
  11. Zgłoszenia można dokonać drogą elektroniczną na adres e-mail Sprzedawcy. W treści zgłoszenia należy wskazać:
    1. dokładną lokalizację treści (najlepiej w postali bezpośredniego linku do treści);
    2. przyczyny uznania danej treści za nielegalną lub niezgodną z postanowieniami Regulaminu;
    3. dane kontaktowe osoby zgłaszającej, takie jak: imię, nazwisko lub nazwę, adres e-mail, z wyjątkiem zgłoszenia dotyczącego treści uznawanych za związane z jednym z przestępstw, o których mowa w art. 3–7 dyrektywy 2011/93/UE (przestępstwa związane z niegodziwym traktowaniem w celach seksualnych, przestępstwa związane z wykorzystywaniem seksualnym, przestępstwa związane z pornografią dziecięcą, nagabywanie dzieci do celów seksualnych, podżeganie, pomocnictwo i usiłowanie);
    4. oświadczenie potwierdzające powzięte w dobrej wierze przekonanie, że informacje i zarzuty zawarte w zgłoszeniu są prawidłowe i kompletne.
  12. Jeżeli w zgłoszeniu został wskazany adres e-mail, Sprzedawca niezwłocznie, nie później niż w terminie trzech dni roboczych, potwierdza osobie zgłaszającej otrzymanie zgłoszenia.
  13. Sprzedawca rozpatruje wszystkie zgłoszenia w terminie do 14 dni od dnia doręczenia zgłoszenia. Sprzedawca rozpatruje zgłoszenia w sposób terminowy, niearbitralny i obiektywny oraz z zachowaniem należytej staranności.
  14. Sprzedawca niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania zgłoszenia, informuje osobę zgłaszającą o powziętej decyzji dotyczącej zgłoszenia, informując o możliwości złożenia odwołania od decyzji.
  15. Sprzedawca nie używa narzędzi służących do zautomatyzowanego rozpatrywania zgłoszeń.
  16. Od decyzji Sprzedawcy wydanej w wyniku zgłoszenia treści nielegalnej lub niezgodnej z postanowieniami niniejszego Regulaminu przysługuje odwołanie.
  17. Odwołanie można złożyć w formie elektronicznej na adres e-mail Sprzedawcy w terminie 14 dni od dnia otrzymania decyzji. W treści odwołania powinny się znaleźć wyczerpujące wyjaśnienia wraz z uzasadnieniem z jakich powodów decyzja jest nieprawidłowa.
  18. Sprzedawca rozpatruje odwołania nie później niż w terminie 14 dni od dnia jego otrzymania. O decyzji wydanej na skutek rozpatrzenia odwołania Sprzedawca informuje osobę zgłaszającą. Decyzja wydana w sprawie po rozpatrzeniu odwołania ma charakter ostateczny i nie przysługuje od niej żaden środek odwoławczy.
  19. Wobec Użytkownika, który zamieścił treści nielegalne lub niezgodne z postanowieniami Regulaminu Sprzedawca ma możliwość zastosowania sankcji polegających na: ograniczeniu widoczności treści, w tym jej usunięcia, uniemożliwienia dostępu lub zdepozycjonowania, zawieszenia lub zakończenia usługi świadczonej drogą elektroniczną w całości lub części dla Użytkownika, który dopuścił się naruszenia.
  20. W razie powzięcia przez Sprzedawcę jakiejkolwiek informacji dającej podstawę do podejrzenia, że popełniono, popełnia się lub może dojść do popełnienia przestępstwa zagrażającego życiu lub bezpieczeństwu osoby lub osób, Sprzedawca natychmiast informuje o swoim podejrzeniu organy ścigania lub organy sądowe i przekazuję wszystkie dostępne informacje na ten temat.
  21. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za treści Użytkownika w tym Opinie, pozostawione w ramach Sklepu internetowego lub Mediów społecznościowych, jeżeli działania Użytkownika są sprzeczne z Regulaminem lub przepisami prawa. Sprzedawca dokłada wszelkich starań, aby postępować z takimi treściami w sposób zgodny z przepisami prawa oraz z Regulaminem.

XI. POZASĄDOWE METODY ROZWIĄZYWANIA SPORÓW

  1. Klient, który posiada status Konsumenta lub Przedsiębiorcy indywidualnego, może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Może on zwrócić się do powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu.
  2. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę indywidualnego z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń udostępniane są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów oraz na stronie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
  3. Skorzystanie z pozasądowych sposobów rozpatrywania sporów i dochodzenia roszczeń ma charakter dobrowolny. Zapisy niniejszego paragrafu mają wyłącznie charakter informacyjny i nie mogą być traktowane jako zobowiązanie Sprzedawcy do skorzystania z pozasądowych sposób rozwiązywania sporu.

XII. OPINIE

  1. Opinie publikowane w Sklepie internetowym i w Mediach społecznościowych są weryfikowane na zasadach opisanych w tym dziale. Sprzedawca publikuje wszystkie Opinie (zarówno pozytywne jak i negatywne).
  2. Publikowane Opinie nie są wynikiem żadnych form wsparcia finansowego ani innych zobowiązań wynikających z relacji pomiędzy Sprzedawcą, a osobą wystawiającą Opinię.
  3. Sprzedawca weryfikuje Opinie za pomocą adresu e-mail, który został użyty w procesie zakupowym danego Towaru. Opinia, która umieszczana jest przez osobę posługującą się e-mailem, który został użyty w procesie zakupowym, uważana jest za Opinię dodaną przez Klienta i oznaczana jest na stronie Sklepu internetowego komentarzem „opinia potwierdzona zakupem”. Każda inna Opinia uważana jest za opinię dodaną przez Użytkownika i  oznaczana jest jako „opinia niepotwierdzona zakupem”.
  4. W sytuacji gdy Klient lub Użytkownik przesłał Opinię mailowo lub za pośrednictwem Mediów społecznościowych, po dokonaniu uprzedniej weryfikacji i uzyskaniu zgody na publikację Opinii, Sprzedawca może ją umieścić w Sklepie internetowym i/lub w Mediach społecznościowych.
  5. Opinię dotyczącą obsługi zamówienia lub opinię dotyczącą Towaru można umieścić podczas wizyty w Sklepie internetowym poprzez kliknięcie w interfejs umieszczony przy Towarze albo poprzez kliknięcie w link umieszczony w wiadomości e-mail. Dodanie Opinii jest dobrowolne i nieodpłatne. W ramach jednego zamówienia Klient lub Użytkownik ma możliwość wyłącznie jednokrotnego dodania wyżej wymienionych opinii.
  6. W ramach ww. Opinii Klient lub Użytkownik może przyznać ocenę w formie gwiazdek od 1 do 5 oraz dodać wypowiedź słowną limitowaną do 65535 znaków.
  7. Oceny są przechowywane i prezentowane publicznie na stronie Sklepu internetowego, a także na stronach internetowych: https://zaufaneopinie.smile.pl oraz https://trustedreviews.smile.pl.
  8. Sprzedawca może publikować na stronie Sklepu internetowego Opinie dotyczące Towarów pochodzące z Mediów Społecznościowych.
  9. Sprzedawca może samodzielnie umieścić Opinię sporządzoną przez Użytkownika w Mediach społecznościowych lub w Sklepie internetowym po dokonaniu jej uprzedniej weryfikacji za zasadach opisanych w tym dziale.
  10. Sprzedawca nie zmienia Opinii w zakresie treści ani przyznanych gwiazdek.
  11. Klient lub Użytkownik wyłącznie i samodzielnie ponoszą odpowiedzialność za swoje wypowiedzi wyrażone w ramach Opinii. Sprzedawca jest uprawniony do usunięcia Opinii na zasadach wynikających z przepisów prawa i Regulaminu.
  12. Niedopuszczalne jest zamieszczanie treści zawierających informacje nieprawdziwe, wprowadzające w błąd, wulgarne, agresywne, o charakterze obraźliwym lub będące w oczywisty sposób uznane za niezgodne z dobrymi obyczajami. Niedopuszczalne też jest umieszczanie treści o charakterze bezprawnym, naruszających prawa osób trzecich, czy stanowiących czyn nieuczciwej konkurencji.
  13. Klient lub Użytkownik zobowiązują się nie umieszczać treści, które zawierają linki (hiperłącza) do zewnętrznych serwisów internetowych, mających charakter promocyjny lub reklamowy lub zawierających dane osobowe osób trzecich.
  14. Na wyraźną prośbę Klienta lub Użytkownika, treść Opinii może zostać ukryta dla innych użytkowników Sklepu internetowego, ale przyznana ocena w formie gwiazdek wliczana jest w ogólną ocenę Sklepu internetowego i Towaru.
  15. W przypadku pytań dotyczących zasad dodawania, publikowania oraz weryfikowania Opinii, Klient lub Użytkownik może skontaktować się ze Sprzedawcą mailowo pod adresem: kontakt@amicuspartybox.pl.
  16. Zamieszczając w Sklepie internetowym Opinie, które stanowią utwory w rozumieniu Prawa autorskiego, Klient lub Użytkownik udziela Sprzedającemu niewyłącznej, nieodpłatnej i nieograniczonej czasowo oraz terytorialnie licencji do korzystania przez Sprzedającego z tych utworów, wraz z prawem do udzielenia sublicencji, która obejmuje publiczne udostępnianie utworu w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym (Internet) oraz upoważnienie do wykonywania samodzielnie lub za pomocą podmiotów trzecich praw zależnych w zakresie opracowania, dostosowywania, przerabiania i tłumaczenia utworu w rozumieniu Prawa autorskiego.
  17. Licencja zostaje udzielona w odniesieniu do wszystkich pól eksploatacyjnych znanych w chwili jej udzielania, w szczególności do następujących pól eksploatacji:
    1. w zakresie utrwalania i zwielokrotniania utworu dowolną techniką – w szczególności techniką drukarską, reprograficzną, zapisu magnetycznego, cyfrową tj. przy użyciu jakichkolwiek technik na jakimkolwiek nośniku audiowizualnym lub wizualnym, w szczególności na dyskach audiowizualnych, płytach CD, dysku komputerowym, w sieci multimedialnej, w tym internetowej oraz powiązanych serwisach on-line oraz zwielokrotniania, utrwalania, wykorzystania w Internecie, reklamie, zwielokrotniania zapisu w formie elektronicznej w pamięci komputera oraz w sieciach wewnętrznych, jak i zewnętrznych;
    2. wykorzystywanie całości lub fragmentów bądź dowolnych elementów utworu z możliwością dokonania modyfikacji wynikającej z istoty danego medium internetowego – we wszystkich wydawnictwach, w szczególności internetowych, cyfrowych, w biuletynach i informacjach, samodzielnie bądź w połączeniu z innymi utworami bądź fragmentami utworów; wykorzystywanie w całości lub fragmencie w celu promocji i reklamy, w szczególności w formie reklamy audiowizualnych, audio, medialnych;
    3. w zakresie obrotu oryginałem albo egzemplarzami, na których utwór utrwalono – wprowadzenie do obrotu, użyczenie, najem oryginału albo egzemplarzy;
    4. w zakresie rozpowszechnia utworu w sposób inny niż określony powyżej – publiczne wykonanie, wystawienie, wyświetlenie, odtworzenie oraz nadawanie i reemitowanie, a także publiczne udostępnianie utworu w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym;
    5. wykorzystanie utworów dla celów promocyjnych i marketingowych.
  18. Usunięcie przez Klienta lub Użytkownika Opinii nie ma wpływu na obowiązywanie powyższej licencji.
  19. Sprzedawca może modyfikować lub usuwać Opinie w całości lub części, nawet po ich opublikowaniu, w szczególności, gdy:
    1. konieczność ich usunięcia lub modyfikacji wynika z orzeczenia sądu;
    2. obejmują wycofane już Towary;
    3. zawierają odnośniki (hiperłącza) do innych stron internetowych;
    4. zawierają wirusy, szkodliwe oprogramowanie, etc.;
    5. w Opinii umieszczono dane osobowe lub informacje poufne;
    6. Opinia zawiera informacje wprowadzające w błąd, nieprawdziwe, obraźliwe, sprzeczne z prawem, dobrymi obyczajami i/lub naruszające i/lub ograniczające prawa osób trzecich (np. prawa autorskie, znaki towarowe).
  20. Do zamieszczanych Opinii znajdują zastosowanie postanowienia Regulaminu o tytule: „Przeciwdziałanie nielegalnym treściom”.

XIII. WŁASNOŚĆ INTELEKTUALNA

  1. Wszelkie prawa do Sklepu Internetowego, w tym majątkowe prawa autorskie, prawa własności intelektualnej do jego nazwy, jego domeny internetowej, strony internetowej Sklepu internetowego, a także do wzorców, formularzy i zdjęć prezentowanych na stronie internetowej Sklepu internetowego, należą do Sprzedawcy lub do podmiotów, z którymi Sprzedawca zawarł odpowiednie umowy.
  2. Użytkownik jest uprawniony do korzystania z w/w treści nieodpłatnie, jednak wyłącznie w zakresie własnego użytku osobistego i wyłącznie w celu prawidłowego korzystania ze Sklepu internetowego.
  3. Zabronione jest kopiowanie, powielanie, modyfikowanie, zwielokrotnianie czy rozpowszechnianie jakiejkolwiek części Sklepu internetowego, lub jego elementów bez uprzedniej pisemnej zgody Sprzedawcy, poza przypadkami wyraźnie dozwolonymi przez przepisy obowiązującego prawa i Regulaminu. Sprzedawca może podjąć kroki, w tym na drodze postępowania sądowego, w celu ochrony interesów własnych oraz Użytkowników Sklepu internetowego.

XIV. ZASADY PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH

  1. Sprzedawca jest administratorem danych osobowych Klientów oraz Użytkowników.
  2. Szczegółowe zasady przetwarzania danych osobowych, w tym informacje o prawach i zasadach wykorzystywania plików cookie, znajdują się w Polityce prywatności i cookies Sklepu Internetowego, pod adresem: https://amicuspartybox.pl/pl/privacy-and-cookie-notice.html

XV. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Regulamin obowiązuje od dnia 25 listopada 2025 r.
  2. W przypadku zmiany w Regulaminu, Sprzedawca udostępnia jego tekst jednolity poprzez publikację w Sklepie internetowym. O zmianie Regulaminu Sprzedawca informuje także Użytkowników będących Konsumentami i Przedsiębiorcami indywidualnymi na adres email podany przez nich przy zawieraniu umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną adres.
  3. Zmiana Regulaminu wchodzi w życie z upływem 14 dni od dnia poinformowania o zmianie. W przypadku Użytkowników będących Konsumentami lub Przedsiębiorcami indywidualnymi, którzy zawarli umowę o świadczenie usług, tj. np. posiadają Konto, mają oni prawo do wypowiedzenia umowy o świadczenie usług w terminie 14 dni od dnia powiadomienia ich o zmianie Regulaminu. Zmiany Regulaminu, które wpływają korzystnie na sytuację Użytkowników będących  Konsumentami lub Przedsiębiorcami indywidualnymi wchodzą w życie z dniem wskazanym w Regulaminie, a w braku takiego wskazania – z dniem wysłania przez Sprzedawcę informacji o zmianie Regulaminu.
  4. Zmiana Regulaminu nie wpływa na Umowy sprzedaży na odległość zawarte przed zmianą Regulaminu.
  5. Postanowienia ust. 2-4 powyżej nie dotyczą zmiany Regulaminu wobec Użytkowników, którzy mają status Przedsiębiorców. W stosunku do nich, zmiany mogą być dokonywane bez podania przyczyn i w każdym czasie.
  6. W razie zmiany lub unieważnienia któregokolwiek z postanowień niniejszego Regulaminu decyzją kompetentnego organu lub sądu, pozostałe jego postanowienia pozostają w mocy i wiążą Sprzedawcę oraz Użytkownika.
  7. Sprzedawca zapewnia, że w każdym momencie w Sklepie internetowym znajduje się aktualnie obowiązujący Regulamin oraz wszystkie jego poprzednie wersje.
  8. Sprzedawca zastrzega sobie prawo zmiany Regulaminu, gdy wystąpią ważne przyczyny, za które uznaje się w szczególności:
    1. zmiana przepisów prawa regulujących świadczenie usług drogą elektroniczną przez Sprzedawcę;
    2. sytuację, w której Regulamin wymaga uzupełnienia, doprecyzowania lub modyfikacji, ze względu na konieczność stworzenia większej transparentności postanowień Regulaminu;
    3. wprowadzenie nowych funkcjonalności w Sklepie internetowym lub dokonanie modyfikacji ich dotychczasowego zakresu;
    4. zmianę sposobu świadczenia usług spowodowaną względami technicznymi lub technologicznymi, a zwłaszcza aktualizacji wymagań technicznych wskazanych w Regulaminie;
    5. zmianę zakresu lub sposobu świadczenia usług, do których stosują się zapisy Regulaminu, poprzez wprowadzenie nowych, modyfikację lub wycofanie przez Sprzedawcę dotychczasowych funkcjonalności lub Produktów dostępnych w Sklepie internetowym (np. wprowadzenie Newslettera, promocji etc.);
    6. zmianę przedmiotu działalności Sprzedawcy.
  9. Wszelkie umowy zawarte przed dniem wejścia w życie nowego regulaminu, realizowane są na podstawie regulaminu, który obowiązywał w dniu zawarcia umowy.
  10. W przypadku dokonania zmian w Regulaminie, Sprzedawca informuje o tym Klienta poprzez opublikowanie w Sklepie internetowym zmienionej wersji Regulaminu.
  11. Prawem właściwym dla rozstrzygania wszelkich sporów związanych z Regulaminem jest prawo polskie. Spory te będą rozstrzygane przez właściwy miejscowo sąd powszechny.
  12. Wybór prawa polskiego na podstawie niniejszego Regulaminu nie pozbawia Konsumenta lub Przedsiębiorcy indywidualnego ochrony przyznanej im na podstawie przepisów, których nie można wyłączyć w drodze umowy pomiędzy Sprzedawcą, a Konsumentem lub Przedsiębiorcą indywidualnym.

ZAŁĄCZNIKI:

  1. Warunki dostaw, zwrotów i reklamacji Towarów znajdujących się w ofercie Sklepu internetowego.
  2. Wzór formularza odstąpienia od Umowy.
pixel